Selasa, 19 April 2011

Moze Herbs


HARGA RM50

Apa Itu Moze Herbs ?
Moze Herbs merupakan gabungan 9 ramuan herba terbaik Malaysia yang mampu menurunkan kadar kandungan KOLESTROL dan ASID URIK dalam badan dengan cepat. Ia mampu menyelesaikan masalah anda serta keluarga anda yang menghidap atau berpotensi menghidap penyakit seperti :
  • Ghout
  • Sakit sendi, lutut, badan atau urat
  • Kaki dan tangan bengkak
  • Sakit pinggang
  • Lenguh seluruh badan
  • Lemah tenaga
  • Angin sembelit
  • Saya mempunyai jenis kulit berminyak dan mudah ditumbuhi jerawat. Pada bulan mac 2010, saya tersilap memakai produk kosmetik menyebabkan muka saya ditumbuhi jerawat dan agak kritikal. Kawan saya mengsyorkan saya memakan moze herbs. Selepas seminggu memakan moze herbs, jerawat saya mulai mati dan berkurangan dan muka saya mulai licin. Saya berpuas hati dengan moze herbs kerana dapat membantu masalah saya. Siti, 23 tahun


    Alahan adalah masalah utama saya. Setiap kali saya menyapu sampah, saya akan bersin dan selsema, begitu juga kalau cuaca sejuk saya akan selsema. Semenjak saya mengambil moze herbs pada waktu pagi, masalah saya dapat diatasi. Sekarang alahan saya sudah tiada lagi. Terima kasih Moze herbs. Fatini, 15 tahun

Tiada ulasan:

Catat Ulasan