Ahad, 24 April 2011

Sabun Muka Aqura


HARGA JUALAN RM 60.00 (SM) | RM 70.00 (SS)
Sabun Muka Aqura memberikan kebersihan yang ketara dengan sentuhan lembut. Bahan utama sabun ini ialah karbon aktif. Ia mampu melicinkan permukaan kulit muka anda dan menghilangkan jerawat. Ia juga mampu mengurangkan kehadiran alahan kulit (ekzema) di muka.

Sabun Aqura juga:
- tidak mengandungi merkuri
- tidak mengandungi hydroquinon
- tidak mengandungi plumbum
- tiada pewarna tiruan/pengawet
Kandungan Sabun Aqura
1. Karbon Aktif

Karbon aktif akan mengeluarkan ion negatif yang juga dikenali sebagai vitamin udara. Ia membantu hemoglobin di dalam darah anda untuk menggerakkan zat-zat dan menukarnya kepada tenaga. Ini menyebabkan anda akan berasa segar berpanjangan.

2. F.I.R. (Far Infrared)
Ia terbukti dapat membantu meningkatkan tumbesaran dan kesihatan sel-sel kulit.

3. Nano Silver
Nano silver ialah sejenis sejenis antibakteria. Ia bertindak secara agresif dan mampu meresap hingga ke dalam liang roma. Ini dapat menghalang bakteria daripada berfungsi dan seterusnya membunuh bakteria tersebut. Nano silver membantu membersih secara menyeluruh dengan lengan optima.

Ia berkesan untuk menangani masalah jerawat dan masalah redsung. Selain daripada itu ia juga menjadikan kulit anda lebih segar. 

4. Minyak Kelapa Sawit
Minyak kelapa sawit bertindak sebagai agen pembersih. Ia yang menjadikan sabun berbuih dan berkrim. Ia juga kaya dengan asid lemak dan glycerin. Selain itu minyak kelapa sawit juga mengandungi Vitamin E yang tinggi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan